dilluns, 24 de febrer del 2014

MONEDES I BITLLETS

MONEDES I BITLLETS

30 comentaris:

  1. aquest joc asijut molt fasil i tambe et donaven temps pero no com el de las pregunas de mesurar

    ResponElimina
  2. Aquet joc me a agradat pero me a costat una mica mes...he de seguir practican.

    ResponElimina
  3. e acabat el joc amb 26 punts i algunas preguntas eran difisils i e fallat 5 cops postata soc el David

    ResponElimina
  4. Hola soc el Victor. Jo e aconsegit un total de 48 punts . Per mi a sigut bastant difícil perque ens preguntava coses que no haviem estudiat.

    ResponElimina
  5. Soc la Martina en aquest joc quan he començat era molt facil però quan he anat acaban era mes dificil perque les preguntes anaben canviant de mes facil a mes dificil.

    ResponElimina
  6. Hola soc el Lluc he fallat dos pero ma agradat molt juga a quet joc.

    ResponElimina
  7. hola soc el Carlos ami m´agradat molt. He fet els plurals.

    ResponElimina
  8. Hola soc la Nora aquest joc mancantat per que era de billets.

    ResponElimina
  9. Hola soc el Ferran . A mi m´ha agradat perque era de dobles i meitats.

    ResponElimina
  10. Aquet joc ha estat molt be i una mica dificil .
    Elena Gento Barajas

    ResponElimina
  11. A sigut molt divertit pero hi havian preguntes que no em treballat a classe.

    ResponElimina
  12. aquet joc me ha semblat dificil. Aaron lopez

    ResponElimina
  13. A sigut molt difícil perque algunes no la haviem treballat a clase.

    ResponElimina
  14. hola soc la nora a sigut molt difícil par mi

    ResponElimina
  15. Alguns problemas amb euros son molt dificils. Leandro

    ResponElimina
  16. Hola m´agradat molt les activitats de monedes i billets

    ResponElimina
  17. Soc la Irune, aquest joc m'ha agradat pero m'ha semblat difícil.

    ResponElimina
  18. Soc la Lucia, aquest joc era molt difici i havia coses que no em fet a classe.

    ResponElimina
  19. Soc la Laia,aquest joc m'ha semblat mes fácil que el de dobles i meitats.

    ResponElimina
  20. Aquest joc ha sigut una miqueta dificil.

    ResponElimina
  21. soc el Ferran. Es veritat Laia aquest joc era molt facil.

    ResponElimina
  22. Soc l Andrea a mi m´agradat pero m´ha semblat una mica difici per que me liat una miqueta.

    ResponElimina
  23. Hola sóc la Èlia aquest joc no m'ha agradat.

    ResponElimina
  24. Hola soc el Marc i el joc de les monedes a sigut divrrtit perque tens que suma,restes imultiplica.

    ResponElimina
  25. soc la ainhoa aquet joc ma costat una mica perque em de multiplicar i jo no se

    ResponElimina
  26. la meva mare m'ha ajudat una mica quin embolic elena sh

    ResponElimina
  27. aquet joc me dibertit molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. el joc m' agradat perque te explicaven coses dificils que son coses que aprenem.

      Elimina
  28. m´ha agradat molt jugar a monedes i bitllets.
    carlos

    ResponElimina