dilluns, 24 de febrer del 2014

DOBLES I MEITATS

DOBLES I MEITATS

28 comentaris:

  1. aques joc mancantat i mira que no hem sabia la meitat de 34 i lesartat.

    ResponElimina
  2. Aquet joc no me a agradat.

    ResponElimina
  3. lo e acabat amb 33 punts i totas les preguntes eren supe iper mega fasil postata soc el David


    ResponElimina
  4. Ami aquet joc m'agradat peró era molt facil perque ja mo sabia unes quantes de memoria i per aixo e fet 77 punt. Com algunes no les savia de memoria me ajudat amb un paper per calcular. Victor

    ResponElimina
  5. Hola soc el Lluc no ma agradat per que ne fallat tres.

    ResponElimina
  6. hola soc el Carlos i m´agradat molt el de dobles i meitats.He fet un total de 74 puns

    ResponElimina
  7. En aquest joc m'agradat molt perque els dobles i les meaitats les hem treballat a classe.Martina.

    ResponElimina
  8. Hola soc la Nora aquet joc m´a semblat molt fasil

    ResponElimina
  9. Ha esta molt dibvertir perque l'encertat totes a la primera. Elena Gento Barajas

    ResponElimina
  10. Ma semblat divertit perque feiem preguntes que no hem treballat.

    ResponElimina
  11. ha mi me a semblat divertit. Aaron lopez

    ResponElimina
  12. Hola m'ha agradat molt però hi havien preguntes que no las entenia.

    ResponElimina
  13. M'ha agrdat una mica els dobles i meitats. Leandro

    ResponElimina
  14. Soc la Irune, a mi aquest joc m'ha semblat molt chulo i molt fácil.

    ResponElimina
  15. soc la Lucia, aquest joc es mes facil que el dels bitllets, m' agradat molt.

    ResponElimina
  16. Soc la Laia i a mi aquest joc m'ha semblat dificil i fàcil

    ResponElimina
  17. Hola soc el Carlos. A mi m´agradat molt perque tenies que ficar la respostes currectamen

    ResponElimina
  18. Hola sóc la Èlia aquest joc m' ha agradat molt per que tinc 41 punts.

    ResponElimina
  19. Yo he fet 78 .I a ma'gradat molt .

    ResponElimina
  20. Aquest joc m´ha agradat molt perque era molt fácil.

    ResponElimina
  21. Hola soc el Marc i el joc de les meitats magradat perque era molt dibertit.

    ResponElimina
  22. Ha sigut molt xulo perque tenies que adivinar quin era la meitat i el doble.

    ResponElimina
  23. Ami magradat fe las meitats perque era una mica facil Aaron.ramirez

    ResponElimina
  24. Soc la HelenaB.el joc era molt xulo pero avegades quan llegies et liaves.

    ResponElimina
  25. m'agradan molt les matematiques elena sh

    ResponElimina
  26. m' agradat els dobles i les meitats una mica cnplicat pero m' ha semblat xolu.

    ResponElimina