dimecres, 30 d’octubre del 2013

PROJECTE- LES EINES AGRÍCOLES A PLÀSTICA


31 comentaris:

  1. Vam fer uns treballs ben xulos!

    ResponElimina
  2. Ma agradat molt utilitsar les llavors per fer els noms de les eines perque va relasionat amb el nom de la clase. IRUNE

    ResponElimina
  3. Ma agradat molt dibuixar eines que s'utilitza als camps i ficar el nom de la eina que era per que el nom el feiem amb les llavors.ANDREA.

    ResponElimina
  4. Hola soc Elena salvador el dibuix de la regadora era molt difícil pero finalment ho vaig fer.

    ResponElimina
  5. Hola . Fer les eine de i em va resultar divertit per un treball de plástica i apart de fer plástica tambe esta relacionat amb el projecte . VICTOR

    ResponElimina
  6. Hola soc la Paula ,els dibuixos amb samblaban molt dificils pero al fi le he fet.

    ResponElimina
  7. Em va agradar frica les llavors dins les einas.

    Perque senvlava fasil pero era difisil.
    claudia

    ResponElimina
  8. Hola soc la Laia, me va agradar perque teniem que copiar les eines.

    ResponElimina
  9. hola soc la nora u que magradat mes es dibuxauna eina de hort par que magrdapinta i divuxa.

    ResponElimina
  10. Hola, me va toca la pala semblava dificil pero hoVaig fer. Marc

    ResponElimina
  11. Hola soc el carlos i en va tocar la forqueta

    ResponElimina
  12. M'ha agradat molt dibuixar les eines, Alex F.

    ResponElimina
  13. Amb va agrada molt parque vem apendre a pinta eines.Rocio.G.M.

    ResponElimina
  14. A mi em va agradar quan vaig començar a decorar les lletres amb les llavors i la terra perquè allà era la part que jo em començava a divertir. Martina.

    ResponElimina
  15. Amb ba agradar molt molt i molt fer plastica i soc la Helena.B.F.

    ResponElimina
  16. El que mes ma agradat , es fer el dibuix de la aixada de neteja dibuixar el dibuix i posar la lletra dobla. Soc la Èlia.

    ResponElimina
  17. el que mes em va agradar va ser tots els dibuxus del meus companys de la clase.

    ResponElimina
  18. M'agradat fer la fanga perque era una eine molt chula

    ResponElimina
  19. Em va agradar quan vem fe el nom de les eines dels pagesos.

    ResponElimina
  20. Ami em va agradar el ball de la castanyada perque va ser molt divertit soc l`Aaron R.

    ResponElimina
  21. Em va agradar el espectacle del Pep verduretes perque era divertit soc l`Aaron R.

    ResponElimina
  22. en va agrada dibuxa les eines

    ResponElimina
  23. Hola Sòc el Marc Vèlez, em va agradar dibuixar les eines del pagès, perque van fer el nom de les eines amb lletre doble i l'hi varem posar sorra a sobre.

    ResponElimina
  24. A mi em va agradar dibuixar el carreto per que va ser dibertit i molt facil. Elena G

    ResponElimina
  25. El mes xuli va ser dibuixar la forca. Soc la Susanna

    ResponElimina
  26. A mi em va agradar quan vem fer els pastissos soc l´Aaron R.

    ResponElimina
  27. A mi em va agradar quan li vem fer-li la entrevista al senyor Antoni soc l`Aaron R.

    ResponElimina
  28. A mi em va agradar fer la feinas de las eines soc l´Aaron R.

    ResponElimina
  29. Tambe em va agradar posar la sorra a les lletres dobles soc l`Aaron R.

    ResponElimina
  30. Hola soc en Lluc a mi em va agradar fer un dibuix sobra les eines

    ResponElimina