dimecres, 30 d’octubre del 2013

PROJECTE- ENTREVISTA AL PAGÈS ANTONIO


31 comentaris:

  1. Amb la sortida al camp vam veure com traballan els pagesos.

    ResponElimina
  2. El que mes ma agradat a sigut sapiguer que els cacahuets surtin de la terra perque no ho sabia i ma semblat interesant. IRUNE

    ResponElimina
  3. la sortida al camp de el tiet de la Claudia va estar molt interesant per que deian cosas que jo no savia com que els cacahuets surten de sota terra o que la part de fora de la mongeta del ganxet es deia tavella.ANDREA.

    ResponElimina
  4. Hola soc El Victor.
    El que no sabia era que els cacahuets sortien de sota terra i el que em va agradar mes era els hivernacles.

    ResponElimina
  5. Hem va agradar molt fer la caminata i descubrir de veritat com es planta llavors. Elena salvador

    ResponElimina
  6. Hola soc la paula i lo que mes ma agradat a sigut lu dels cacahuets que sortien sota terra,i com posan las mongetes a secar

    ResponElimina
  7. El que a mi em va agradar mes va ser els cacahuets.
    Perque jo no savia que surtien sota terra.
    Claudia

    ResponElimina
  8. Hola soc la Laia, me a agradar perque he conegut la vida del pagès.

    ResponElimina
  9. -hola soc la la nora al que ma agradat mes es quebagi amb als meus amics i que ansragalin cosai veura uns cams tan bonics i veura al tiet de la claudia al antonio.

    ResponElimina
  10. Marc. M' agradat cuan haexplicat que el cacahuets surten de sota terra

    ResponElimina
  11. Hem va ancant molt fer la escursio amb els meus companys i veura els horts.Aina.

    ResponElimina
  12. A mi en vagradarme es quan vaig veure els tractors

    ResponElimina
  13. Hola soc l'Alex F. i em va agradar molt saber que els cacauets creixien sota
    terra.

    ResponElimina
  14. Ma agradat perque ams va respondre les preguntas que le en fet . Rocio.G.M

    ResponElimina
  15. Hola soc la Martina, a mi em va agradar quan l'Antonio va dir que els cacauets surten de sota terra perquè nosaltres pensàvem que els cacauets sortien dels arbres.

    ResponElimina
  16. El que hem va agradar de anar a la entrevista al pageses, es fer les preguntes als pageses. Soc la ÈLIA.

    ResponElimina
  17. Vaig apendre a cuidar les plantes i vaig coneixe al antonio.Soc la Helena.B.F.

    ResponElimina
  18. Aaron.En aquesta foto li vaig fer una pregunta al pages

    ResponElimina
  19. Em va agradar molt quan ens va ensenyar els seus tractors.

    ResponElimina
  20. Alejandro. Emva agrada preguntari la pregunta al pages

    ResponElimina
  21. Em va agradar mol quan el pagesel senyor antonio va ensenyarnus les seves einas.

    ResponElimina
  22. M'agradat quan vaig descubrir d'on sortian els cacahuets

    ResponElimina
  23. Hola sóc el Marc, a la sortida del Pagès m'ho vaig passar molt bè perque el pagès ens va explicar com s'utilitzaven les eines de pagès.

    ResponElimina
  24. va ser molt interesant ferli la entrevista al pages antonyio

    ResponElimina
  25. Hola soc la Julia, em va agradar molt veure els tractors perque son molt grans i no n'havia vist mai cap.

    ResponElimina
  26. Hola soc el Leandro, em va agradar quan l; Antoni ens va ensenyar els tractors

    ResponElimina
  27. Vaig aprendre que el hort s´ha de regar cada dia. I soc la Susanna

    ResponElimina
  28. A mi em va agradar fer-ñi la meva pregunta al senyor Antonio i algunes van ser interesants. Elena G.

    ResponElimina
  29. Hola soc en Lluc a mi em va agradar fer la entrevista al pages Antonio ja que vaig apendre que els cacauets surten de una planta

    ResponElimina
  30. hola soc al adria al hort del antonio em va agradar perque ens va explicar de un sortia als cacaguets...soc al adria

    ResponElimina
  31. Hola soc l'arnau anula. el que mes em va agradar es la resposta que va dir de com
    es fa un hort.

    ResponElimina