dilluns, 24 de febrer del 2014

ACTIVITATS D'ORTOGRAFIA

ACTIVITATS D'ORTOGRAFIA

28 comentaris:

  1. M'ha agradat el joc dels plurals perque si et ficava casa tu tenies que ficar cases

    ResponElimina
  2. aquet me a agradat molt pero de vegades me equivocat.Es el que mes ma agrada.

    ResponElimina
  3. soc el David i e apres que les paraules plur als terminen amb es s ns

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. A mi aques joc m'ha encantat perque et deia paraules . A mi el que mes m'ha agradat a sigut el de singular . O e trobat facil perque ja o haviem estudiat

    ResponElimina
  6. Hola soc el victor . Tambe vull dir que m'ha agradat molt el de les rr / r.
    L'anterior misatge del joc era meu (Victor)

    ResponElimina
  7. Hola soc el Lluc a mi ma agradat molt als singulars i els plurals.

    ResponElimina
  8. Hola soc la Nora i ma agradat curatgi las majúscules.

    ResponElimina
  9. Hoa soc la Nora ami ma agradat jugar a les paraules.

    ResponElimina
  10. Hola soc el Leandro, el que mes m'ha agradat es el plural i singular i el que menys el de las majuscules i minúsculas.

    ResponElimina
  11. Son Elena gento barajas i aquet joc ma semblat be i sobretot el singular i plural.

    ResponElimina
  12. Ma agradat molt perque e traballat els plurals de les paraules igual que a classe pero amb unes altres paraules.

    ResponElimina
  13. he fet rr, i la r. Aaron lopez .

    ResponElimina
  14. Soc la Irune, he fet els plurals i ho he encertat tot menys una paraula.

    ResponElimina
  15. soc la Laia aquest joc m'ha semblat molt divertit tambe.

    ResponElimina
  16. Soc l Andrea a mi ma encantat aquest joc per que aprens molt.

    ResponElimina
  17. Hola soc l'Aina i el joc que fet es el de les Majuscules i minuscules i m'ha semblat molt divertit.

    ResponElimina
  18. Soc el Marc i el que mes me ha agradat de aquet joc es que aprents els plurals.

    ResponElimina
  19. Hola soc el Marc el que m,es me ha agradat de aquet joc es que aprens els plurals.

    ResponElimina
  20. Hola sóc la Élia aquest joc m'ha agradat molt

    ResponElimina
  21. Soc la HelenaB.m´hagradat la part del joc de mestres.

    ResponElimina
  22. he jugat als plurals m'han semblat molt facils elena sh

    ResponElimina
  23. Aquest joc ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  24. Els plurals m'an agradat molt.I tanbe m'an agradat les maiuscules.

    ResponElimina
  25. m' agradat molt tot i era molt xulu.

    ResponElimina
  26. soc l' ekaitz eren coses xulaes i divertides de fer i man agradat moltes coses del joc.

    ResponElimina