dijous, 31 d’octubre del 2013

FESTA DE LA CASTANYADA 2013.


40 comentaris:

  1. A mi el que me em va agradar es fer el ball de susaneta.
    Parque em vaig divertir molt.
    Claudia

    ResponElimina
  2. Em va agradar fer la recepta ,pero sovretot fent el ball mu vaig passar molt be.
    Lydia.

    ResponElimina
  3. Dels tallers el que mes em va agradar va ser el conte, maquillarnus i els pastissos.A la tarda el ball, mo vaig passa molt be tot el dia. IRUNE

    ResponElimina
  4. fent les receptes mo vaig passa molt be pero als tallers tambe i al ball hem va agrada molt esta amb tots els meus companys per que era un ball que al prinsipi ens costava molt de feru. ANDREA.

    ResponElimina
  5. Hem va agrada molt fer la castanyada per que es un dia dels meus favurits per que fem moltes actvitats de la castanyada.Aina.

    ResponElimina
  6. Hola . Hem va agradar fer les recepta dels bombons freds de amtlla i xocolate i poder mengarnolos el dia de la castanyada . Victor .

    ResponElimina
  7. Hola!
    Hem va agradar molt fer el bombons freds amb ametlla i xocolata, i poder menjar-ho el dia de la castanyada.
    VICTOR

    ResponElimina
  8. Jo creía que era difícil feer-la recepta i comprar els ingredients pero va ser molt divertit perque vam fer coses diferents . M'ha agradat molt el pastiss de castanya i els bombons. Al ball hem vaig posar nerviosa pero va sortir molt be. Elena salvador

    ResponElimina
  9. Hola soc la paula. A mi ma agradat remanar el pastis de castanya i fer el ball, i coneixe la castanyera de veritat.

    ResponElimina
  10. Hola soc la Laia, a mi m'ha agradat fe els BONBONS FREDS.

    ResponElimina
  11. Hola, soc l'Alejandro em va agradar molt el ball de la castanyada.

    ResponElimina
  12. Hola soc la Martina ami emb va agrada quan vam fer el ball de la castanyada i els bombons freds.

    ResponElimina
  13. Hola soc el Carlos i a mi el que mes ma gradat es fer les boles de bombons.

    ResponElimina
  14. Hola u que magadat mes es manga castanyes i al ball i u que magradat de britat es manja als bombos ife al pastis de castnyas i manjarlu.par quemagrda cuina i manja pastisus i tam be majradat las castanyes par que magradan torades i al ball par que magrada balla.

    ResponElimina
  15. Hola soc el Marc.
    Magradat com els compayns han fet els bombons.

    ResponElimina
  16. M'ha agradat molt fer els bombons freds d'ametlla i xocolata, Alex F.

    ResponElimina
  17. El dia de la castanyada m'ho vaig passar molt bé perquè van venir els meus pares i em van veure ballar el ball de la castanyada. Sóc l'Ainhoa

    ResponElimina
  18. Ma agradat quant em menjat castanyes emb tots els companys soc el David

    ResponElimina
  19. Ma agradat molt la castanyada parque em manjat moltes castanyes soc la
    Rocio.G.M.

    ResponElimina
  20. A La Castanyada m´ho vaig passar molt bé perquè els de 6è van fer un ball molt xulo i en general em vaig divertir moltíssim. Anna

    ResponElimina
  21. Ami ma agradat quan hem menjat les castanyes lucia.brenes.v.

    ResponElimina
  22. El que mes hem va agrada va se fer el pastis de castanya.soc la NORA.

    ResponElimina
  23. El que mes hem va agrada de la castanyada , es quan he fet el vall de la castanyada. Soc la Elia.

    ResponElimina
  24. El dia de la castanyada mo vaig pasar molt be per que bam fer moltes actibitats i per la tarda bam fer un ball

    ResponElimina
  25. El dia de la castanyada mo baig pasar molt be per que bem fer actibitats i per la tarda bem fer el ball de la castanyada.Soc Helena B.F.

    ResponElimina
  26. El dia de la castanyada m´ho vaig pasar molt be perque al mati vem fer activitats i per la tarda vam fer un ball de la castanyada

    ResponElimina
  27. hola soc el Aaron. el dia de la castayada vam fer els panellets i pastis de castayas.

    ResponElimina
  28. Em vaagradr mol quanvam fer al ballde lacastanyada.

    ResponElimina
  29. va ser un dia molt divartit dels tallers fins al ball

    ResponElimina
  30. Hola sòc el Marc Vèlez, m'ho vaig passar molt bè perque van fer els postres de la castanyada.

    ResponElimina
  31. Hola, soc la Júlia, el que mes em va agradar van ser el taller del conte al bosc

    ResponElimina
  32. Hola soc el Leandro, el que mes m¨agradat es quan vam fer el pastis de castanya

    ResponElimina
  33. A mi hem va agradar molt menjar-me els bombons amb ametlles. I soc la Susanna.

    ResponElimina
  34. A mi em va agradar fer els bombons frets per que va venir la meva mara Elena G.

    ResponElimina
  35. hola soc al adria mu vaig passar molt be al dia ke vam fer als pastissos

    ResponElimina
  36. hola soc al adria ,ma va agradar fer als bombons freds...

    ResponElimina
  37. Hola soc en Lluc a mi amb va agradar fer els bombons de xocolata

    ResponElimina
  38. hola jo no vaig anar a la festa de la castayada pero he vist las fotos dels meus companys i ma agradat molt...soc al adria

    ResponElimina
  39. hola soc l'arnau anula. el que mes em va agradar va ser la cara de la meva mare quan em va veure lacara pintada al ball.

    ResponElimina