Què volem saber?
- Perquè el símbol
del pit és una espasa? (Laia).
- Perquè la
Milady és espia? (Aaron).
- Com va aguantar el
cavall fins arribar a Paris? (Clàudia).
- Perquè és bona la Constança? (Nidia).
- D’on treuen les espases? (Andrea).
- Perquè van viatjar en vaixell? (Quim).
- Perquè el cardenal Richelieu és dolent? (Martina).
- On viu Richelieu? (Jesús).
- Quan va escriure el conte? (Irune).
- D’on surt el nom dels mosqueters? (Víctor).
- On van nèixer? (Lydia).
- Perquè es diuen mosqueters? (Erik).
- D’on treuen els cavalls? (Carlos).
- Com fan els uniformes? (Àlex G.).
- Perquè van a cavall? (Aina).
- Perquè van matar al pare d’en Dartagnan? (Ekaitz).
- D’on surt l’autor que va fer el conte? (Àlex F.).
- Perquè viuen en un castell? (Elena).
- Tenen família? (Paula).
- Què mengen els mosqueters? (Eitán).
*Algunes orientacions per desenvolupar el tema poden ser, per exemple:
- Tenen família? (Paula).
- Què mengen els mosqueters? (Eitán).
*Algunes orientacions per desenvolupar el tema poden ser, per exemple:
-
Els animals mamífers (el cavall, les persones).
-
Numeració, càlcul (edats, mides, relacions
entre els nombres, nombres parells i senars, quantitats entre els mosqueters
amb un mateix...).
-
L’entorn més proper: la casa, el poble
(relacions amb el castell i Paris).
-
Mitjans de transports (d’abans i de
l’actualitat).
-
Artística (confecció de decorats,uniformes...).
-
La família ( arbre genealògic, diferències i
semblances...).
-
Alimentació (aquí i d’allà, cuina francesa,
catalana...) .
-
Tutoria (valors “U per tots i tos per u”,
emocions, sentiments...).
**NOTES
IMPORTANTS:
1) L'OBJECTIU DEL TREBALL NO ÉS APROFUNDIR EN LA RESPOSTA DE LA PREGUNTA, SINO QUE ÉS POSAR EN RELACIÓ LA RESPOSTA AMB ELS CONEIXEMENTS, VIVÈNCIES I ENTORN PROPER DEL VOSTRES NENS/ES.
2) SERIA BO FER L’ACOMPANYAMENT/ORIENTACIÓ EN LA DESCOBERTA DELS APRENENTATGES QUE ES PODEN DONAR EN TOT AQUEST PROCÉS D’ELABORACIÓ DEL TREBALL.
3) SI US PLAU, DONEU DIFUSIÓ A AQUELLES FAMÍLIES DE LA CLASSE AMB LES QUALS PODEU CONTACTAR PER TAL D'EVITAR SORPRESES D'ÚLTIMA HORA.
1) L'OBJECTIU DEL TREBALL NO ÉS APROFUNDIR EN LA RESPOSTA DE LA PREGUNTA, SINO QUE ÉS POSAR EN RELACIÓ LA RESPOSTA AMB ELS CONEIXEMENTS, VIVÈNCIES I ENTORN PROPER DEL VOSTRES NENS/ES.
2) SERIA BO FER L’ACOMPANYAMENT/ORIENTACIÓ EN LA DESCOBERTA DELS APRENENTATGES QUE ES PODEN DONAR EN TOT AQUEST PROCÉS D’ELABORACIÓ DEL TREBALL.
3) SI US PLAU, DONEU DIFUSIÓ A AQUELLES FAMÍLIES DE LA CLASSE AMB LES QUALS PODEU CONTACTAR PER TAL D'EVITAR SORPRESES D'ÚLTIMA HORA.
MOLTES
GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ. ÀNIMS!!!
Wooowwww!!!
ResponEliminaAixo es treball final de carrera.. jejejje!!
M'agrada, m'agrada!!!
Montse
Mama Aina